Monday, August 22, 2011

The Precious GIFT


My strength <3


Hello and Assalamualaikum beloved readers :)

dah lama aku tak update blogs.
yaaa~ there some technical problem that i must face it. ;)

hari nie masuk lah malam yang ke 23 terawih, sedar tak sedar sekejap je kita berada di bulan yg mulia nie. terasa sayang pula bila semakin hampir ke garisan penamatnya. tahun nie aku berpuasa ala kadar aje, walaupun tak macam tahun2 sebelum nie tapi aku still bersyukur sebab mampu tunaikan kewajipan aku and aku sudah mampu untuk belajar berdikari. which is good for myself ;)

Sepanjang bulan ramadan ini banyak benda yaang terjadi, mcam orang kata dugaan bulan puasa kan. hanya yang terpilih saja yang akan diuji olehnya, and aku mungkin adalah salah seorang daripada mereka. kita sebagai umat haruslah terima dgn hati yg terbuka, sabar and tawakal.

yang paling aku tak boleh lupa apa yg terjadi pada adik lelaki aku, memang dugaan yg besar buat kami sekeluarga,apa yang terjadi memang sedih, tapi syukur Alhamdulilah. Dia dah okeh. Tuhan sememangnya mendengar doa2 umatnya. TERIMA KASIH YA'ALLAH ;)

LOVE MY FAMILY SO MUCH ;)

GTG Bloggie,
xoxo ;)