Saturday, November 6, 2010

nasi oh nasi!

huuuuuu,, malass nyee nak study T.T
stdy sorg2 plak tuh, adehhhh2, mmg membosankan, ngantox plak tuh,! dah bape kali da aku menguap! bajet mcm kono2 tanak tito! tapi jap ag mcm tito jee hahh!

Hurmmm,, disebabkan kebosanan, tadi aku adelh bce blogs, then terbce pasal artikel cte CUTI2 CINTA,
sape dahtgok? cte die best kan! comel jer NORA DANISH & FARID KAMIL! uhhhhh


tapi kan ape yyg aku mcm tak puas ati kenape ade pihak asek nak persoalkan NASI LEMAK 50SEN uh??kolott btoll. bende tuh pon bole jadi isue ker? bende tuh bukanyer nampak lucah ke ape, just gurauan. mereka kate kononye pengarah malaysia ney nak bangkitkan isue SEKS, abeh bile korng tgok cte mak salleh yg siap bercium bogel bagai tak pulak bising?? tgok iklan tegangkan payudara, ubat nak kuat ape tuh sume tak bsing plak?? lagi laa secare terang2, tak plak ckp nati budak2 bawah umor nak buat ker ape? takan laaa bende tuh bole jadi isue? kat sekolah pon belajar sume tuh.? nape tak marah kementrian sbb soh belajar pasal tuh sume?? jangannn laa kolot sgt, takan laa pengarah nak buat cte kene pasal baik2 jerrr?? boringgg laaa natiiii! huhhhh! terpulang laa pade individu nak nilai camner dialog tuh, aku bace ramai yg menyatakan takot budak2 bwh umo ekot laa, apelaa, depends laa, kalau budak2 tuh budak nakal, nakal la mulut die, kalau budak tuh baek, baik la mulut die, bende tuh normal, semua orang akan belajar, budak2 pon akn belajar bile da grow up nati! aku bukan ape, just be fair to the makers, takan laa die tak pikir sebelum nak buta sume tuh, kalau tak kenapelah movie die selalu gak BOX OFICE!to ahmad idham god job!