Sunday, April 17, 2011

rindduu mereka


Haaa akhirnya dapat update blog, .tadelah sibuk mana pun la, balik kelas petang, sampai rumah sambung pula buat tahi mata smpi ke malam. bangun nak kene buat asement plak.
ookey ,actually nak cakap sket jer. sbb asement mmg cam gunung everest. tak sudah. yg lama tak sudah ag. datang plak yg baru. memang best kan.
almost a month aku tak balik melake.,haah. SEBULAN. biasenyer dlm sbulann mesti ade balek, ney sume gara2 bz sgt2 konon nyer. yee laaa. if aku balek melake confirm TAK BUAT KEJE . mane nak buat keje nyer. gooda bykk aihhh. nati kejap2 nak tgok tv, kejp2 nak ge dapur. bile nyer nak buat keje?
w/pun aku dah rindu sgt8 dengan masakan mama aku. aku tahan jer. uhuhuhuu. yelah duduk2 terbayg plak asam pedas mama. cam terbyg2 bau die smpi ke sini tau. tiap2 ary pun makan nasi bungkus pon tak sedap gak. nak masak pun takde mase. ngadap keje haaaa. smpi kepad "A" aku pon da rosak. haaaa. wadafak.

rindu dekat adek2 aku, rindu tau dorg, sape ckp ta rindu,asek nk rindu kat en boyfiee jee kan. eheee. rindu nak bergosip lipan mlm2 bute, pastu nak itu ini, haaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, bileee nak balek melake, neeyyyy.
aku da tak tahan da ney. takpee faraaaaa. lueee chilll jeeeee~