Wednesday, June 15, 2011

angeldemong


kenape mesti ade orang yg busuk dalam life ney eh?macam drama/filem tuh sume. mesti ade yg busuk kan. busuk i mean for orang yg jahat/hati busuk/yg dengki or so watever yg bersekutu dgna nyaa.mesti ade or wajib smpi kalau takde cte tuh cam takde umpphhhhh* mcm teh plakk

seriusly aku tak gemar org2 yg macam ney, kalau dalam drama mmg kalau watak yg dibawa menjadi akan dibenci sgt2, dan triple sgt oleh penonton, smpi ade yg buat page benci die,benci tuh. die mamat ney, benci perempuan tuh.ok watever. tuh drama

tapi kalau dalam real life camner plak? bole ke nak bend org2 camney? rase cam nak tanye ape maasalah mereka2 semua sampai ade persaan cam tuh kat orang lain? mybe dorg rase da cukup perfect? atau cemburu? atau dorg ney byk sgt kekurangn smpi tabole kelebihan org lain? dammnn.

memang orang slalu ckp 'alah bialah dorang tu da penat cakap dorg senyap laaa'.
oke finee, itu kalau yg jenis tahu senyap. tapi kalau yg mulut cam celake,perangai cam cibai. camner plak cte?

everysecond,minute,hour,day,month to year. adeeee jeeeee yg kuar pasall si polan tu, si polann ney. perangao milah camtu, perangai dollah camney gayenyer.
tak ke rasee cam nak lempang2 jer mulut die? demn. rase bile dgr depa dok ngate rase annoyedd mampos. even tak kenal ke hapee kann. rase goshh damnn ade gak org macam nie.

fine. gua tak kate gua baik. gua pun ade jahat. ney terang2 ngaku. memang jahat pun, baik sikit je pun.tapi takdelah smpi org yg aku tak kenal nak ngutuk smpi ke besok pagi pasal die jeee. orang nak pahala free, tapi kau kumpul dosa free buat apeee?

kau bajet kau angel, yg lain demon,padahal kaulah demon tanpa kau sedar. bukan angel ohkayy.kau tak layak.mulut busuk cam kau yg lagi busuk dari sampai lagi teruk dari sampah masyarakat.aku bukan mengate sesiapa or watever. bile tengok tv, bile tgok sekeliling aku, rase cam nak dok terperap dalam bilik jer. tayah dgr or tgok macm2. bukan katak bwh tempurung. tapi burung dalam sangka emas.

ok,mao tido,besok kejee,babaiii :))

"don't ever you label her as a besties if she just talk bad about you behind" :)