Friday, January 7, 2011

baby! baby! baby! you're the best i EVER HAD!

sbb2 saya cakap saya sayang boifen saya!

* die selalu saba dengan pe'el sy yg kdg2 tak tentu ekot pale

*die sentiasa tahu ape yg saya nak w/pun saya tak ckp terang2

*die sentiasa pimpin tangan saya bile kemane2, bile saya lepas die marah, rase cam babygirl plak bile cam tuh
^__^

* he always tried be the best for me! and he did!

* bile saya demam die akan berade dgan saya

*die suke marah saya, itu tandenye die sgt CARE dgan saya ^_^

*die tak penat nak nasihatkan saya w/pun sejuta kali die ckp bende yg same

*die tegas,penyabar,penyayang!

*maacam2 dah saya sakitkan hati die, tapi die bole sabar, even prngai aku macam syaitonnn

*w/pun kami pernah sakitkn hati masing2, tak pernah terlintas untuk buang perasaan sayang yg sgt2 ney

MARAH SEKEJAP, SAYANG SELAMANYA

SAYANG, WE ALMOST BE TOGETHER FOR 3 YEARS..
THANK YOU ZAFRY ADELLA!

IHEARTYOUFOREVER!