Tuesday, January 11, 2011

"WORK HARD TO GET WHAT YOU WANT"






uhh, entryy ptg ney bunyi omputih skett yeaahh! ehehe.. okae, bangun tito then dgn tak mndi ag, gosok gigi je pon tbe2 on9 plakk? sgt baguss kan2? ^__^

"WORK HARD TO GET WHAT YOU WANT"

okae now i realize yg kite bukan boleh bergantung 110% truly from sombody. even PAMA kite kann? "PAMA" (papamama) yelaahh,, kita nak kan sesuatu yg sgt kite nak, takan kite nak mintak dorg penuhi impian kite??
dulu time kecik2 hingus meleleh boleh laa ngade2 tak dpt nak merengek!

now i'm 22 years YOUNG. takan sket2 "mama nak tuh laa", "papa nati belikan akkak ney eahh"! huhhhh!
aku suda besarr skank! ape yg aku nak aku kene usaha untuk dapatkan sendiri ^___^ tapi mcm ner nak dapat duet ppon tado?? adoihhhhh!

sebabbb tuhh laa aku nak bekerjaaa! nak dapatkan duet untuk dapatkan ape yg aku nakk! laen laa kalau PAMA yg offerr kann, huissh, rezeki jgn di tolakkk kakk oiii! rugiii! now aku tgah study ag, tiap2 bulan nak mintak duet kat papa adooihh, kopak laa bapak aku, sbb aku pon tahu aku ade adek2 yg still sekolah ag. so, konon2 tanak menyusahkan dorng. sbb tu ak decide ak bekerjaa! tapi dorg tak bagi plakk? aihhhh! tak kesah laa aku nga study ag kerr, janji aku tahu nak bahagikan masseee...!

okeh, contoh bile ade duet sendiri, bole laa beli mcm2. *mcm2 tu bukan membazir tau! maksud nyer ape yg penting like ur clothes, under things and so whatever, takan nak beli tuh mintak kat PAMA? laen laa lau da desperate kan? tapi lau bole try to make it by ur self.. laen laa kalau dari kau lahir kau anak jutawan kan? memang kau tayah susah nak membanting tuLang laaa! sbb aku tahu family aku dari orang yg biasa2 jerr!

tapi bile aku mmg TERPAKSE nak dptkan sesuatu, baru aku kan cakap kat PAMA degan rase serba salah nyerr, yelaah tibe2 mintak duet sedebuk, mau tak tekejot bapak kauu? abeh nak buek lagu mane, takan aku nak ge menyamun plak kan? kan2?? haa? bole eahh?? eheheee!

ahhaha, okae laaa, smpi sini jer aku membebel, nak mandi, then nak ge kejeejeejjejeje!! yeaayyyy!!
dapatt duett belii ferariii! yuhuuuuuu!!


* angan2 fara orizukaa!
^__^