Friday, March 4, 2011

rotii tisuuu


setiap ary kot aku menangis sbb kau. kau sedar tak ha? hati aku nie mcm tisu kau tahu. asek na menanges je bile kau buat aku. sebb skrang ney aku lebih perlukan kau. kau tahu tak? mesti tak kan? dlu kau ckp jgn nanges, tak suke tgok aku nanges. tapi skank? kau yg selalu buat aku nanges. mungkin kau ta sedar sume tuh, sbb hati aku makin hari makin menjadi mcm tisu, sikit2 nak nanges.

aku bukan nyer kuat mcm ppuan2 yg lain, aku ney jenis yg lemah, yes. aku mengaku. tayah ckp kau laa, if parents aku marah aku pon aku da sedeyh gile, lagi kan kau plak? mcm ner aku nak ckp kat kau eh? mcm ner nak bagi kau paham situasi aku sekarang? yg aku betol2 perlukan kau setiap saat. ade paham tak? family aku jauh. aku tahu kau pon same. tapi kau lain, kau kuat, tak macho laa der kalau boys nanges kan? ok, mybe bende ney simple bagi kau. tapi bagi aku lain sgt2. tak tahu laa if hati ko da jadi batu ke, ta alert lagsung dengan perasaan aku. kau tahu ape yg kau buat tuh akan melukakan, tapi kau buat juga. terima kasih oke.

kalau kau tade memang suare aku pon tak keluar. sgt jimat. bile kau tade otak aku pon ta function. lame2 aku bole jadi gile.

"kite akan menghargai sesuatu bile da tiada or hilang, tapi tak gune bile da tade baru na tahu hargai. time tuh menyesal pon tak guna. da terlambat. so, sementare ade ney la kite nak buktikan yg kite hargai die dlm hidup kite. sekian :)