Thursday, August 4, 2011

the day four in ramadhan


hari ini hari keempat umat islam berpuasa, masuk hari ini jugala aku berpuasa. masuk hari ini jugalah aku berbuka seorang. no family, no friend. no love. mula2 memang laa sedih sangat,first day puasa air mata trun macam waterfall, hari kedua pun rasa macam sedih gak, but masuk hari ketiga and keempat dah okea, yaaa, i can handle it.

nak berbuka dengan family, mama papa adik2 semua jauh, dorang ada kat melaka, nasib baiklaah kakak aku sangat2 penyayang and care gila. yaa, she is very best sister i ever had. walaupun dia tak puasa, upsss! die tetap nak teman aku bersahur. dia sanggup penat2 balik keja pick aku kat rumah, then ajak tidur rumah dia, shee cooked for me too~
bawak pergi sahur dekat Mcd, evendoh die penat balik keje.
thanx you kakak. I love you ;)

nak berbuka dengan en syg, tapi nati dia takdapat pergi terawih plak, yelaa, nati buka dgn aku jer dah lama, then nak anta balik laagi, then blaa,blaa,blaa. but it's okae, mula2 sedih juga, sebab family aku kan jauh, so nak harap dia kan sini, tapi takan nak marah pulak kan bila dia tak dapat teman, dia nak buat ibadah, bukan benda tak baik.
kenapa tak ikot? sebab aku pun sorang, nati terbuat sembahyang lain pulak. heehehhee

nak berbuka dengan roomate aku pulak, dia selalu sampai rumah lambat, sebab dia kerja, and naik public transport,so sampai rumah pun tak tetap masa, biasanya dia sampai after azan. kesian. housemate? masing2 busy dengan boyfie laa braderr. bulan puasa yg mulia ini boyfrieng aku dah jadi ahli masjid. sejuk mata memandang.harap2 berterusan laa cik abang sayang yeerr.

okae~
GTG, x0x0

baaaaiiiiii.