Friday, August 26, 2011

Good bye Ramadan -,-"



Hello bloggies ;)

Next week kita dah nak raya, hari nie last aku berpuasa dekat kL, kejap lagi balik melaka dgn along, esok boleh berpuasa dgn family, yeaaay (!) :)

Sedar tak sedar kejap jer kita nak habis bulan ramadan, sedih rasanya sebab kena tiggal kan bulan yg mulia nie. tahun depan ada umur boleh sambut ramadan lagi. INSYAHALLAH ;)

Memandangkan minngu depan dah nak raya, aku nak mintak maaf kat si polan2 yg ada TERasa hati dengan aku ker, yg ada aku sakitkan hati secara TAK SENGAJA. yang ada aku TeRkurang ajar ker, mana yg aku TER ambil makan minum korang ker. atau apa saja yg TER laa aku buat. and aku pun disini denagan iklas hatinya memaafkan sesiapa jer yg rasa2 ada buat salah and silap kat aku, kita manusia biasa memang tak lari kan dari silap ;))

okae, taknak membebel panjang dah, just nak wish kat u'olls
SELAMAT HARI RAYA (!)
MAAF ZAHIR DAN BATIN.
0-0 ohkaaayyy ;))



p/s : ohh, terlupa pulak, SELAMAT HARI MERDEKA juga eehh! ;))