Sunday, May 8, 2011

heey saturdaay !



aku mmg sgt jarg update blog, tatau nape, setiap kali bukak je blog, hati rase cam ermmppphhhh. berat je nak menulis. taktahu laa camner nak cakap. lately, cam2 jadi, seriusly rase cam nak off je, or lari jauh2 dari semua org. bosan. everday kene buat muke fake. setiap hari adee jee masa'elah nyaa. but ini la org ckp KEHIDUPAN.

nak tanak kite kene terima juga. and aku gak tak ketinggalan dari semua tuh. bole dikatekan setiap hari aku berpuraa2 dengan perasaan sendri, yup. sbb mmg tak tahu nak suarekan pada siapa. everyone had their own thing to do. buat apee nak buat2 care pasal org lain kan. i also don't care about them. hahaa kejam kan.


next week aku akn start final exam. yeeaah. FINAL EXAMINATION. so aku harap otak aku takan semak dgn pelbagai masa'elah yg ade skank. aku na kosongkan minda and focus to FE.

yesss! itu ape yg harus aku and wajib lakukan sekarang. tanak fikir da pekare yg anoying anddd wateverr. yg remeh2. smileee andd chilll faraaaa. U will be okaayyy.

GUYS, PLEASE WISH ME LUCK ^______^