Tuesday, May 31, 2011

belajar sampaiiiii


lega rasenya bila tak lama lagi akan abeh belajar. sekarang dah masuk cuti semester untuk sem 4. tak lama lagi akan masuk sem 5. tahun depan kalau tiada ape2 aku akan taamat belajar. insyahALLAH.

sekejap je rase nak abeh belajar, mmg tak sangke. walaupun mcm2 dugaan yg dtg, smpi pernah terfikir nak stop belajar, akhirnya berjaya juga untuk sampai ke garissan penamat. w/pun masih ade setahun lagi untuk berperang. aku tetap setia di medan pertempuran. ecewaaahhhhh.

kdg2 belajr ney buat aku rase tekanan yg amat sgt kalah org gile aku tetap cool and chill. kdg2 rase cam na tercabut otak yg satu ney aku tetap tersenyummmmmm menjawab soklan yg mcm harr2. lecture yg suweet andd sour selalu. clasmate yg bittersweet and kolej yg cam ruma hantuuu. akuu tetaapp boleeee seennggiihhh sampaii mammmm :))))

sekali pun taklah dekang macam kau sekurang2nya aku berjaya gak untuk stay smpi ke final, eeiih,apedahal ayat nak jiwang mcm bapuk ney fara.takpe. malam ney tibe2 nak mengade jiwang gedik,sbb dalam mood in the air. errmmppphhhh

aku akan habiskan pelajaran aku smpi ke hujung untuk membuktikan kepada PAMA yg aku bole buat mereka bangga! yeaahh! MALAYSIA BOLEH!

wth fara :)