Friday, May 13, 2011

madam gorgeous :)

rase tak terlambat pun nak cakap "SELAMAT HARI MAMA" pada semua2 ibu/mama/mak/umi di dunia ney especially to my mum.

actually setiap hari pun mama, cume kita je yg tanak cakap kat mama kita yg kita sayang kat mama, kat boipreng bole plak tiap2 ari i lebiuu bagai, tapi bile dgn mama kita sndri kita malu plak. apo kono?

mama saya gile iron ladies. suma mama bole buat. dari A-Z.mama awak ade? mama sporting gile. mama cakap pergi mana2 jgn lupe jage diri. mama sgt sygkan saya, tapi mama tak suke tunjuk. tapi saya tau mama syg saya sbb mama suka bagi nasihat.
THANK YOU MAMA

org cakap marah tande sayang, setiap kali mama marah, saya tak pernah amik hati sbb saya tau tuh sume tanda sayang seorg ibu. mama marah kejaap je,pastu elok dah, siap bole gelak2 dah. mama juga suke borak2 dengan saya. ade je bende yg mama nak borak dengan saya.
MAMA LIKE BESTIES

mama suke sangat masakan untuk kami, mama rajin sgt memasak, tak kire time, air tangan ibu memang tak bole ditandingi oleh sesiapa, mana2 kita pergi mesti akan teringat2 masakan ibu kita. masakan mama la yg paling terbaik dalam dunia. walaupun setiap lauk yg sama, tetap tak jemu.
AKAK RINDU ASAM PEDAS MAMA :(

mama juga seorg yg sgt caring, mak mane yg tak sygkan anak kan? mama cukup risau kalau anak die jauh dri die and saket. bile saket and dgr suare mama mesti nak nanges rase. tapi mama seorg yg kuat, die konon2 tanak menages depan saya. kalau mama rase nak nanges nanti cpt2 die pass telefon kat papa.
AKAK SAYANG MAMA.

mama, akak sayang mama sangat2, sampai bile2 pun, sampai ALLAH cabut nyawa akak. akak janji nanti bile akak da berjaya, akak akan balas jasa2 mama, tapi mungkin tak terbalas jasa mama yg bertarung nyawa selama 9bulan mengandungkan akak. kandungan yg dijaga, dibawa bersama kesana sini. inilah HASILNYA :))



ANAK MAMA MESTILAH GORGEOUS MACAM MAMA. :)