Tuesday, May 10, 2011

paper killer !!


today was my first paper. pergghhh, bukan maen taf lagy kan soklan die. tapi alhamdulilah aku bole jawab, now tawakal jela dgn keputsan die. insyahALLAH..

paper ney belom pape lagi aku tadi da kecut perot gile sbb mmmg susah gile kot. cross cultural. belajar pasal negare org, takan nak taram kan? ahaha. memamg ney paper gile kaw killer punye.sgt2 risau kot aku before masuk dewan, yeaalah, mcm2 kot aku pkir. heeeh.

takpelah, aku da buat yg terbaik and setakat yg aku mampu. yg lain aku serahkan pada DIA untuk menentukan segalanya. mmg time jawab tadi confident aku 90% jer. huhu

but i try my best. afta this paper LAW, perrrgghhh. nak stdy pun cam takde mood. ahhaa. sengalkan study tanak, camner nak score. aku mmg btol2 kene score sem ney.
seriusly! cukuplah maen2 sem dulu kan. sem ney mg aku kene buat yg TERBOIKKKKKK~!

okbaai. mau setardiii :)