Wednesday, August 25, 2010

he soo cuteee!


[ d i s p l a y]


harii neyy sygg sye sgtt comeyyy~
sgt3! ahahahah,,, sayee sukeee!


tadi ptgg die tolong belikan aku nasi kerabu,,
actualy mmg nak mamam nasi kerabu..
then almaklumlaa,,
masing2 tengah keringg..
then ak prefer untuk buke kat ruma jer..
then die marah laah lau ak mamam megyy jerr..
kate die megy untuk sahur jer..
then ade sepotong ayat diee tuh yg buat tbe2 aku angin,..
so aku pon tade mood laa nakk kuar..
dahh ak pon malas nak kuarr,,
sebb penatt and sleppy,,
then aku tertito..
ZzZzzZzzZzz~

suddenly die call*ring ring
suh trun skunk,,
aku yg tak syak pape.. trunlaa..
rupenyee die belikan aku nasi kerabuu!
yeaaahhhh!
dalammm ati berbunge3! huhuhuhhu..
die tahu feveret aku!
die pon beli gak nasi kerabu..
tapi tertuka nan aku,,but it's okae!
tapi macam bende tuh salah besar,,
die berulang kali cakap soryy..
it's okae sayang!

thenn maalamm tuhh kami on9..
then die post lagu2 yg sweeetesstt sgtt kat fb aku!
hahahahahaahah,,

nak tahu nape aku suke sgt??
sebab
sayang aku tuh dah laa hati kentall..
die jarang tunjuk yg die tuh romantik ke apee..
so bile die jadi romantik mcm neyyy,,
aduhaaiiiii~
comeyyy nyerrrr *__*