Friday, August 20, 2010

n a k e k o t ! !

rah, ko nak tahu tak,,
aku rinduu sgt8 kat ko tau..
bile aku rindu kat kau,,
mesti aku nanges teresak2..
terok kan aku? lemahh kann ..
aku tak kuat rah,,
aku mengaku,, kau jer yg boleh paham segalanya tentang aku ..
3tahun dah rah kau pergi tingglkan aku..
tapi aku still rinduu kau..
every single of my day i misss u buddyyy!!!
kn bagus kalau aku dapat ekot kau,,
memag kesian kat family aku nati..
tapi kau lagi paham semuanya..
aku lagi selesa bercerita segalanya dengan kau..
dulu kau janji kite kawan smpai bile2..
tapi kau mungkir janji.. kau yg pergi tingglkan aku tau!
aku tak tahu nak describe macam lagi perasaan rindu yg membuak2 dekat kau!

I MISSSS U SOO MUCHHH MYY DEARIESSS BUDYYY!
SAFURA MOHD!
TUNGULAHH AKU DISANA,,
AKU AKAN DATANG TAK LAMA LAGII :))))