Saturday, August 28, 2010

roti pisang letak coklattt??? motif!!!

hey readers!
buke ape nary u'all??
okae.. hari ney aku buke besa2 jer :))
tadi ptg aku ge beli tiket bus balek untuk raye nati gan en'sygs,,
aku balalekkk raye nati 6hb..!
yeahhh!! balekk rayee!!

aku berbuke laa kat BJ ..
sebb tak smpat.. time tuh dah nak buke dah pon..
so deciced buke sner jela..
okae.. abehh mamam,,
ktorg balekk laaa..

then en'syg ckp die nak ge tgok bola..
ak pon on jela,, sbb dok uma tade wat ape pon..
sampai jer dok kt ctu,
tibe2 aku teringin sgt nak mamam roti pisang..
order laa kat macha roti pisang,,
aku dah terbyg roti pisang yg garing! nyum2!

aleh2 dapat kat aku roti pisang letak coklat???! haaaaaa!!
eihhh~!! agak2 laa,, aku mmg laa addict kat coklat,,
tpi tadelah smpi merepek nak mamam dalam roti pisangg!! grrr~!!
then die bole tnyer kat aku 'mau dal ker kari'???
eahhh,,! chaa! aku rase cam nak sepak2 jer kau! bodonhhh!!
teros aku tanak mamam!
yg lagi bodoh aku tbe2 mengalir air mata!
touching laaa weyy! aku dalah teringin..
pastuhh macha tuh cammm shial plakkk!!
aku jeling macha tuhh!!
grrrr~!!
teros aku ta mamam pon!!