Monday, August 2, 2010

T O N N I T E ~

hari ini tade apa yang menarik pon,sume nyer berjalan cam biase bangun,mandi,masak,makan. hari ini aku masak sardin, kentang masak cili api, makan dengan dia. puas betul kalau kite dapat masakan makanan untuk orang yang kite sayang.. bila tengok die makan tuh,, huhhh.. aku buat sume tuh sebb aku sayng die. bukan die paksa or suruh aku masak ke ape. aku yang nak masak kan. aku nak die tahu aku btol2,sungguh2,sangat2 sayang dan ambik beratt pasal die..tapi kan ego lelaki ney kite taleh nak bace. yelaahh, kite sunguh2 tnjuk kat die yg kite sayang caring abeh dahh kat die, tapi dorng? buat endahh tak endah jer~ kadang2 kite yg tertanya2 pada diri sendiri tentang perasaan die kat kite~ contoh, if die buat salah, supose die yg mintak maaf, tapi tak, kite yg beria2 sory kat die and pujuk die? dah tebalik plak.. bile kite plak yg buat salah, kite gak yg mintak maaf..the bile kte cakap sory,, bagi die bende tuh cam besa dan kecik jer? bile kes merajuk plak? kite kalau yg merajuk, kite yg kene pujuk diri sendiri, tapi bile die yg merajuk, kite beria2 pujuk, tanak die taching gan kite? aihhhhhhh



(just for display)


p/s : I LOVE YOU!