Monday, August 30, 2010

y e a h ! ! k e p u a s a n ! !

burrpppp~!!

huhhhh!
kenyangg nyerrr!!
ary ney first time aku masak
KARI!!

huhh!
terujaa gileeee!!
yelaaaa,,
aku tak pernah masak guna
santan..

neyy first timee..
sajee je nak cubeee2~!
takott gak tak jadi,,
dah laa masak untuk en'syg..

yelaaa,,
mama tade,,
so sape yg nak ajar masuk tu ini..
so aku call cik'along tadi siang..
tnye kat die..
selepas borak sokseksoksek
aku pon dgn confident nak masak sgt kariii!
ptg tuh pegi beli brg gan hosemate aku..
beli itu ini..

balek trus aku kemas2 brg nak masak..
aku masak sotong masak itam,
buat puding susu skali tuh!

huhhh..
byk btol menu ary ney..
tambah lagui cik'hsmate aku masak sambal ikan plak..
then kami berbuke bertiga..
senyapp jee time mamam tuh~
manee tak nyerr kene karii ayamm gueee!
ayamm plakk besar2! ahahahha

puasss hatii akkuu~
excited gile aku sampai call mama pas buke
bgthu yg aku berjaye juga masakk karii!
walaweyyy!!
chayaa laa lueee!
pass neyy bolee dahh daah masakk gunee
S A N TA N ! !

p/s : engat nak upload pic kari ayam aku yg lazat tuh..
tapi kalau tgok nati batal posee!
ahahhahaa!!

M O T I F J E K A U ! !